Μαμάδες, βρήκαμε τον τρόπο για το πιο γρήγορο κι εντυπωσιακό χριστουγεννιάτικο τραπέζι: Grazing Tables!

Ιφιγένεια Ηλιάδη
Sun, 08/12/2019 - 15:11
0 Comments

Μια από τις βασικές συνήθειες των γιορτών που την απολαμβάνουν μικροί και μεγάλοι είναι τα γιορτινά τραπέζια. Πώς όμως θα δημιουργήσετε ένα τραπέζι για πολλά άτομα, που θα έχει healthy επιλογές, ιδανικές και για παιδιά και δεν θα χρειαστεί να το προετοιμάζετε 3 μερόνυχτα...;

boom γιορτινό healthy kids friendly τραπέζι

Η απάντηση είναι το «Grazing Table»!

Η ιδέα του grazing table έρχεται να σας βγάλει από τη δύσκολη θέση, δεδομένου ότι αποτελεί το trend των τελευταίων ετών και είναι η ιδανική λύση για τις επικείμενες γιορτινές περιστάσεις. Πρόκειται για το τραπέζι που μοιάζει με μπουφέ, συμπεριλαμβάνει απλές λιχουδιές, ενώ όλοι μπορούν να σερβιριστούν μόνοι τους, και γιατί όχι, να φάνε και όρθιοι. Με τον τρόπο αυτό, οι καλεσμένοι σας θα έχουν την ευκαιρία να αναμειχθούν μεταξύ τους, να συζητήσουν και να γευτούν δίχως τυπικές επισημότητες νόστιμο και υγιεινό φαγητό. Αν και τα παραδοσιακά grazing tables συνήθως περιέχουν πλατό με τυριά και κρέατα, προκειμένου να εμπλουτίσετε το δικό σας τραπέζι, προτιμήστε να χρησιμοποιήσετε άπαχο κρέας, φρέσκα και αποξηραμένα φρούτα, και φυσικά λαχανικά. 

boom γιορτινό healthy kids friendly τραπέζι

Από τη θεωρία στην πράξη...

Το μυστικό: Προσπαθήστε να τοποθετήσετε τα φαγητά σε περίοπτες θέσεις, έτσι ώστε να είναι προσβάσιμα σε όλους τους καλεσμένους.

Η ποσότητα: Εκτιμήστε το πλήθος των καλεσμένων και υπολογίστε ότι καθένας θα καταναλώνει 3-5 ορεκτικά την ώρα. Για παράδειγμα, τοποθετήστε στην κάθε μερίδα 2-3 κράκερ, 2 φέτες ψωμί, επαρκή φρούτα και λαχανικά, μια μεγάλη μερίδα κρέατος, 1/4 της κούπας αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς.

Μενού: Ξεκινήστε με τα φρούτα και τα λαχανικά εποχής, τα οποία θα πρέπει να καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του τραπεζιού, λόγω των θρεπτικών ιδιοτήτων τους αλλά και λόγω των χρωμάτων τους. Επιλέξτε να βάλετε διαφορετικά είδη όσον αφορά στο χρώμα αλλά και την υφή. Χρησιμοποιήστε φρέσκα, μαγειρεμένα ή αποξηραμένα για όλα τα γούστα. Η κατηγορία των κρεάτων και των τυριών, είναι must, όμως στην κατηγορία των πρωτεϊνών μπορείτε να εντάξετε πιο άπαχες και veggy επιλογές όπως καπνιστό σολομό και tofu. Ως συνοδευτικά θα μπορούσατε να προσθέσετε ελιές και ψημένους ξηρούς καρπούς. Όπως και με τα λαχανικά, έτσι και με τα τυριά οφείλετε να έχετε διαφορετικά είδη και υφές. 

boom γιορτινό healthy kids friendly τραπέζι

Διακόσμηση: Κρατήστε τη διακόσμηση minimal, με σκεύη σε neutral αποχρώσεις, χρησιμοποιώντας cake stands για να δημιουργήσετε επίπεδα ώστε να αποφύγετε τη χαοτική εικόνα. Τοποθετήστε πάνω από το τραπέζι χαρτί craft αντί για τραπεζομάντηλο, ώστε να μείνετε στη neutral παλέτα αλλά και για να διευκολύνετε στο τέλος το καθάρισμα. Μην αφήσετε κανένα μέρος του τραπεζιού κενό, γι'αυτό ολοκληρώστε τη διακόσμησή σας με δημιουργίες από χρωματιστά φρούτα, όπως σταφύλια, σύκα και φράουλες αλλά και διακοσμητικά βότανα, όπως δενδρολίβανο και φασκόμηλο. Οι χριστουγεννιάτικες λεπτομέρειες είναι καλοδεχούμενες - πάντα με μέτρο. 

Προσβασιμότητα: Δεδομένου του αριθμού των καλεσμένων και προκειμένου να είναι όλα τα φαγητά προσβάσιμα σε όλους, φροντίστε κάθε προϊόν να υπάρχει σε πολλά και διαφορετικά μπολ διάσπαρτα στο τραπέζι. Επίσης σε ορισμένα πιάτα που χρειάζονται επεξήγηση, μια επιγραφή θα ήταν κατάλληλη ακόμα και για να ενημερώσετε για κρυφά υλικά, σε περίπτωση που κάποιος καλεσμένος έχει αλλεργία σε αυτά.

 

All I want for Christmas is... FOOD!

 

Inspiration: Motherly