λογοθεραπεία
Category: λογοθεραπεία
Σοφία Παπαφάνη
Η λέξη «αυτισμός» είναι μία από εκείνες τις λέξεις που δεν λέμε. Δεν τη λέμε εμείς οι γονείς, δεν τη λένε οι δάσκαλοι, δεν τη μοιραζόμαστε, φοβόμαστε να την πούμε ακόμα κι αν ο ήχος της αντηχήσει μόνο μέσα στο μυαλό μας.
homework
Κάθε απόγευμα τα παιδιά επιστρέφουν κουρασμένα από το σχολείο, και λίγο αργότερα… αρχίζουν τα δύσκολα: πρέπει να μάθουν την ορθογραφία, να κάνουν επανάληψη και να ετοιμάσουν τις ασκήσεις τους για την επόμενη μέρα.
μαθησιακές δυσκολίες
Δεν μαθαίνουν όλα τα παιδιά με τον ίδιο τρόπο ούτε με τον ίδιο ρυθμό. Φανταστείτε λοιπόν πόσο τέλειο θα ήταν να μπορούσε κάθε παιδί να ακολουθεί εκπαιδευτικές μεθόδους προσαρμοσμένες στις ξεχωριστές δεξιότητες και τις ανάγκες του.
κέντρο ειδικής αγωγής λογοcare
Η Σοφία Παπαφάνη και η Δώρα Χαρατσάρη, λογοθεραπεύτριες και δημιουργοί του Κέντρου Ειδικής Αγωγής Λογοcare, μας δίνουν πέντε χαρακτηριστικά παραδείγματα, πίσω από τα οποία κρύβονται συχνά δυσκολίες που χρήζουν ανάλογης αντιμετώπι
εκπαιδευτικά παιχνίδια για παιδιά
Σήμερα που δεν έχουμε σχολείο, ούτε τηλεκπαίδευση, μήπως είναι μια καλή ευκαιρία να εξασκήσουμε τις γλωσσικές μας ικανότητες; Η Δώρα Χαρατσάρη και η Σοφία Παπαφάνη του κέντρου ειδικής αγωγής
μαθησιακές δυσκολίες
Σε ένα φιλόξενο κτίριο τεσσάρων επιπέδων, με ζεστή διακόσμηση, χρώματα και ήχους, η Δώρα Χαρατσάρη και η Σοφία Παπαφάνη «σταματούν» για λίγο τον χρόνο.
Δώρα Χαρατσάρη
Πώς θα καταλάβουμε ότι το παιδί μας αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες; Πώς μπορούμε να το βοηθήσουμε; Η Σοφία Παπαφάνη και η Δώρα Χαρατσάρη, δημιουργοί του
πρώιμη παρέμβαση
Είναι σίγουρο πως λίγοι γονείς έχουν ακούσει για την «πρώιμη παρέμβαση» και ακόμη λιγότεροι γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται.